Cum se scrie un anunţ publicitar?

Daniela Vercellino

Abstract


Pentru a defini în ce consta un anunţ publicitar bun, începem cu ce nu este un anunţ publicitar bun:
• Este creativ de dragul de a fi creativ.
• Cel care are ca scop principal doar să amuze/distreze, să câştige premii sau să strige la cititor :"Sunt un anunţ. Nu îmi admiri scrisul frumos, grafica şi conceptul?"

Cum ar trebui atunci să arate un anunţ publicitar bun? Iată câteva caracteristici:
• El stârneşte curiozitatea şi te invită să îl citeşti.
• Un anunţ bun oferă informaţii. Anunţurile trebuie să ofere informaţiile dorite de potenţialii candidaţi.
• Un anunţ bun “vorbeşte” potenţialilor candidaţi: conţine informaţii legate de domeniul de activitate al firmei, de postul căutat de firmă, incluzând informaţii legate de atribuţii şi responsabilităţi, cerinţele postului, ce se oferă şi extrem de important, datele de contact ale firmei.
• Nu trebuie să fii un profesionist pentru a scrie asemenea anunţuri. Trebuie să îţi cunoşti foarte bine postul, audienţa


Keywords


Psihologie; Managementul Resurselor Umane

Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2014 Daniela Vercellino



Asociatia de Psihologie Industriala si Organizationala
Strada Grigore Moisil, nr. 42, sector 2, București, cod poștal 023796

Creative Commons License
This work by Psihologia Resurselor Umane is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Based on a work at pru.apio.ro.